torsdag 2 augusti 2012

BILDER FRÅN TRÄNING

Lite bilder från "träningen" idag. Det var mer en lekstund på klubben, han hoppade de här hindrena en  gång och sedan gjorde vi lite slalom bara, så det vart väl max 10 minuter idag. Sedan satt vi och kollade på när dom hetsade polishundar till att attackera/släppa på kommando. Shit alltså! Hade inte velat vara den killen som fick vara utklädd till docka. B vart lite fascinerad och sade att han gärna hade provat på det, jag sa att det var nog bäst att låta proffsen sköta det där. Sen så poängterade jag för honom hur viktigt det är att vara en bra ambassadör för sin ras, speciellt när man tillhör en minoritet, och efter lite överläggning tror jag han förstod vad jag menade, eller så låg han bara och åt gräs utan att lyssna på mig....hm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar