fredag 28 september 2012

SHOPPING


Helgen 14-15 oktober ska jag stanna kvar i östersund och inte åka hem till brändåsen och familjen. Utan på lördagen ska jag gå min första diplomboxarmatch och på söndagen ska jag och Carro till Sundsvall och gå på IKEA samt en sväng förbi hööks! Lär bli en snabb tur dit då hundarna måste vara hemma själva då min sambo antagligen inte vill vara kvar i stan för att vara hundvakt, men får de en långpromenad på morgonen och ingen mat på morgonen(så de inte blir nödiga/spysjuka) så ska det nog gå lika bra som det brukar. Här är iaf några av de saker jag tänkt köpa, måste ha en ny säng fast min farmor var så snäll och lagade Bs. Rarko ligger i en flätad rottingkorg men han har börjat med valpfasoner och tuggat i sig massor så det kommit ut långa kvistar i hans poop, inte bra! Så då får vi köpa en i nylon och hoppas han inte tuggar i sig den med. Sen retrieverkoppel att ha vid vallning och agility och leksak samt godishållare. Lär nog köpa på mig lite godis åt pojkarna också så de får när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar