lördag 21 juli 2012

VALLTRÄNING

 Bounce, a.k.a smygande fisen junior.
 Smygande fisen senior. Norinvale Rarko.

 Takterna sitter i ännu!


 Fasters hund; Renrosen Scott


 Snygg stil!
 Och farmors nya stjärna Renrosen Casey.
 Mina älskade pojkar!

Idag vallade jag och farmor i solen. B fick träna lite längre än vanligt ca 10 minuter för att det gick så bra(har nga kort på det för det är lite svårt att hålla koll på får, hund och sig själv samtidigt som man kollar i kameran.) Men han fick hämta 2 ggr som gick superbra och sedan märkte jag att han börjar hålla flocken mer samlad och inte gå framför mig lika ofta, han har blivit mer vaken och intresserad. Så jag är så stolt! Sen tog farmor ut scott och casey så de fick träna lite. scott är så duktig och cool när han kör och Casey har så fin koncentration när hon vill och är så kul att titta på då. Hoppas hinna ut en sväng imorgon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar