tisdag 31 juli 2012

DAGS ATT RÖNTGA...

För någon dag sedan var jag och B på promenad, då kommer en man och börjar fråga om hunden. Sedan säger han plötsligt; ja hoppas han slipper lida av sitt hd-fel senare i livet, jag var tvungen att ta bort min fågelhund när den var 4. Jag frågade såklart varför han sa så, och han tyckte B var så stel i sina höfter och knappt kunde gå. Då frågade jag om det inte var för att han går passgång han ser stel ut? Haha minen på gubben alltså! För när B travar så ser han mjuk ut och svänger inte med höfterna. Men nu blev jag riktigt nervös faktiskt, vill röntga så snart som möjligt så jag får veta.

4 kommentarer:

  1. Absolut ska du röntga, bara att hoppas på det bästa, var riktigt nervös inför röntgen jag också, men egentligen hade jag inget att oroa mig över, största delen av hela släkten är HD-fri, likaså Teddie :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bara se till så Bs syrra kan röntgas samtidigt. Är så nervös, mest för att han har fått så rejält med muskler så oron för att han musklats för fort finns där. Bakbenen ser ut som en staffes

      Radera
  2. Men Tova Både mor och far är fri = A höfter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu säger Farmor att även Mormor och Morfar Rarko har a höfter

      Radera