torsdag 21 juni 2012

PLANER IDAG

källa okänd

Idag har jag och hundarna vart ut på en 6km promenad innan frukost. Så nu är både dom och jag färdiga. Om det fina vädret håller i sig åker vi och tränar på klubben i eftermiddag :) Då kommer det bilder gott folk!
Apropå den här bilden, undrar när jag vågar lära B balanshindren? Han har lugnat ner sig avsevärt i agilityn nu och är mer rädd om sig så vi kanske kan prova snart med koppel på. Vad tror ni som har gjort detta förrut och kanske tillomed haft en överpeppad hund?

1 kommentar:

  1. Min bc-blandning är megataggad hela tiden! Och hade noll koll på bakdelen förut. Så hon fick bara köra kontakthindren i koppel från början. (Började med bommen just före hon fyllde 1år tror jag..) Vi gick i sakta mak och var noga på nergångarna från början, farten är alltid lätt att få upp efterhand på sådana taggade hundar ;)

    SvaraRadera